ErinBlack napisał
A czy tym razem wystąpiły jakieś problemy z podwajaniem? Pytam o doładowanie przez komórkę, bo PayPal działa bez zarzutu, sama sprawdzałam.
Ja doładowałam przez komórkę i wszystko jest ok ^^
Strony : 1 ... 17 18 19 20 21 ... 30
ErinBlack napisał
A czy tym razem wystąpiły jakieś problemy z podwajaniem? Pytam o doładowanie przez komórkę, bo PayPal działa bez zarzutu, sama sprawdzałam.
Weszłam z aplikacji i mam moje MM
Dobrze, że nie ładowałam za 24 zł jak chciałam, bo bym tak spanikowała że masakra xD

Uff, drżałam jak osika na wietrze, ale po relogu podwojenie zostało dodane
Liczę na jeszcze jedno HH przed Halloween.
Dostałam odpowiedź zwrotną jednak nie ma w niej żadnego kodu. Jej treść to: "Dziękujemy. Płatność dla PAYPAL zostanie doliczona do Twojego rachunku. Pomoc:..." MM nie dostałam w ogóle. Co zrobić w takiej sytuacji? :<
Infinity napisał
Dostałam odpowiedź zwrotną jednak nie ma w niej żadnego kodu. Jej treść to: "Dziękujemy. Płatność dla PAYPAL zostanie doliczona do Twojego rachunku. Pomoc:..." MM nie dostałam w ogóle. Co zrobić w takiej sytuacji? :<
Ikan napisał
Infinity napisał
Dostałam odpowiedź zwrotną jednak nie ma w niej żadnego kodu. Jej treść to: "Dziękujemy. Płatność dla PAYPAL zostanie doliczona do Twojego rachunku. Pomoc:..." MM nie dostałam w ogóle. Co zrobić w takiej sytuacji? :<
Spróbuj najpierw wylogować się i zalogować ponownie.
Infinity napisał
Ikan napisał
Infinity napisał
Dostałam odpowiedź zwrotną jednak nie ma w niej żadnego kodu. Jej treść to: "Dziękujemy. Płatność dla PAYPAL zostanie doliczona do Twojego rachunku. Pomoc:..." MM nie dostałam w ogóle. Co zrobić w takiej sytuacji? :<
Spróbuj najpierw wylogować się i zalogować ponownie.
Próbowałam jednak to nic nie dało.
Infinity pisz do wsparcia . Identyczną sytuację miałam w zeszłą niedzielę . Nadal wyjaśniam ją z Zong- iem.
A już chciałam spróbować dzisiaj , a tu znów takie numery odstawiają.
klaudiac8 napisał
A już chciałam spróbować dzisiaj , a tu znów takie numery odstawiają.
Dzięki dziewczyny za pomoc. Napisałam do wsparcia mam nadzieję, że jakoś się to wyjaśni jednak najgorszy jest ten brak kodu... Wcześniej czytałam dzisiejsze komentarze i myślałam, że tym razem wszystko pójdzie bez problemu a tu taki pech. :<
Ja miałam dziś identyczną sytuację, potwierdzenie wpłaty przyszło, a MM nie ma.
Napisałam do wsparcia, ale nie rozumiem zupełnie, o co chodzi z tym kodem. Płatność smsem z mojej perspektywy polega na wpisaniu swojego numeru, dostaniu smsa z instrukcją, odpisaniu TAK/T, otrzymaniu potwierdzenia płatności i nigdzie nie ma tu miejsca na otrzymywanie czy wpisywanie kodu. Kupowałam całkiem niedawno MM smsem i wyglądało to dokładnie tak.
Ow, serio? xd nóż w plecy z tym HH w takiej chwili kiedy liczyłam, że będzie dopiero za tydzień i akurat zdążę sobie doładować konto. No nic. Przeboleje do nastepnego
Czyli nie jestem sama w tym 
Spróbujcie może tak jak ja z aplikacji się zalogować, bo mi po tym od razu wskoczyły MM.

i ten cały kod ma przyjść smsem? bo we wcześniejszych płatnościach, które szły bez problemu, tez żadnego kodu na oczu nie widziałam.
Miałam podobnie dzisiaj. MM nie przyszły, a kasę zeżarło, 20 złoty z hakiem. I co napisać w miejscu na kod? Bo nawet nie wiem, czy u mnie w ogóle takowy był. A w wiadomości do wsparcia - co pisać, i po jakiemu? Po polsku, czy z pomocą wujka google tłumacza?
Pierwszy raz skorzystałam z HH, bo ciułam na Halloween i bez problemu mi podwoiło, a doładowałam przez telefon. (:

Tak, ja też doładowywałam przez telefon, na wersji przeglądarkowej strony. I SMS-em, więc przez telefon w obu tego słowa znaczeniach. Już napisałam do wsparcia, i dziękuję ErinBlack za radę.
Dziewczyny: cieszcie się i radujcie, Majeran wie czym jest tajemniczy kod! Chyba.
Pod koniec sms'a z potwierdzeniem napisane jest "Pomoc" i dalej link do supportu. Wydaje mi się, że to co znajduje się po ukośniku to właśnie nasz kod. Gdy ostatnio zgłaszałam problem z podwojeniem MM wpisałam właśnie to i mi zaskoczyło. Ale skoro bez kodu też załapuje, to może to nie jest to? No nic, spróbujcie jak wam Zioło radzi i poinformujcie mnie, czy miałam rację.

Tez miałam takie podejrzenia, ale zwątpiłam, kiedy zauważyłam, że we wcześniejszych smsach, które wysłałam, żeby doładować MM, był dokładnie ten sam. To chyba nie jest więc kod konkretnej transakcji, tylko taki przydzielany do danego numeru telefonu. Ale jeżeli faktycznie o to chodzi, to nawet jeśli sms tym razem nie przyszedł, można wpisać kod z poprzednich, jeśli się jakieś gdzieś ma zapisane.
Swoją drogą, pisałam już do supportu wcześniej, nie wpisując tego kodu i teraz nie wiem, czy czekać aż mi odpiszą, czy próbować jakoś go dosłać.
Dziewczyny, jak babcie kocham, zdarzało mi się korzystać z HH, ale kodu od jakiegoś czasu nie dostaję dlatego też zawsze mnie dziwi kiedy piszecie o kodzie. Jedyny rząd cyferek jaki wyświetla mi się w smsie po haśle pomoc to numer telefonu do wsparcia.